خبرگزاری کار ایران

۶ استان امروز برفی و بارانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۸۷

طبق اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد شده است و برای امروز بارش برف و باران در 6 استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، امروز(۲۰دی‌ماه) به‌تدریج سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور و در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام سبب بارش برف و باران رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

روز سه‌شنبه (۲۱دی‌ماه) این وضعیت در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استانهای زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه (۲۲دی‌ماه) در شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روز پنجشنبه (۲۳دی‌ماه) سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می‌شود و شمال غرب، غرب، ارتفاعات جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

روز جمعه (۲۴دی‌ماه) سامانه بارشی ضمن تقویت با حرکت شرق‌سوی خود به جنوب غرب، جنوب و شرق سواحل دریای خزر نیز کشیده خواهد شد و طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش دما رخ خواهد داد.

آسمان تهران فردا (۲۱دی‌ماه) نیمه ابری و به‌تدریج کاهش ابر، غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۲دی‌ماه) صاف تا قسمتی ابری و همراه با وزش باد در شب و غبارمحلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۰و۲۱دی‌ماه) بندرعباس و اهواز با دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۶و۷درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز