خبرگزاری کار ایران

دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۷۹۶۳

دستگاه‌های الکتروتراپی یکی از خدمات فیزیوتراپی است که با این روش و با استفاده از جریان‌های الکتریکی و دستگاه‌های مختلف برای نتیجه بهتر و تسریع در درمان بسیاری از بیماری‌ها چون بی‌اختیاری ادرار و همچنین اختلالات عصبی – عضلانی – اسکلتی به کار برده می‌شود.

ایلنا: دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی به همت انجمن فیزیوتراپی ایران از تاریخ ۱۹ تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۲ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیزیوتراپیست " هوشنگ امامی " دبیر اجرایی دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی با اعلام این خبر عنوان کرد: هدف از برگزاری این سمینار بالابردن سطح کیفی و به روز کردن دانش جامعه فیزیوتراپی و ارتقا رشته فیزیوتراپی و آشنایی جامعه و مردم کشور از خدمات فیزیوتراپی و همچنین آشنایی فیزیوتراپیست‌های سراسر کشور با تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته امروزی و کاربرد آن‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت کاربرد الکتروتراپی در درمان بیماریهای مختلف تاکیدکرد: دستگاه‌های الکتروتراپی یکی از خدمات فیزیوتراپی است که با این روش و با استفاده از جریان‌های الکتریکی و دستگاه‌های مختلف برای نتیجه بهتر و تسریع در درمان بسیاری از بیماری‌ها چون بی‌اختیاری ادرار و همچنین اختلالات عصبی – عضلانی – اسکلتی به کار برده می‌شود.

وی محورهای مورد بحثدر این سمینار علمی را کاربرد الکتروتراپی در درمان بیماری‌هایی چون بیماریهای عصبی – عضلانی، ضایعات اعصاب محیطی و مرکزی، بیماریهای نرولوژی و بیماریهای زنان و زایمان، بیماریهای ارتوپدی، تمرین درمانی، آسیب‌های ورزشی و شناخت و کاربرد دستگاههای فیزیوتراپی مثل لیزرهای کم توان و پرتوان، مگنت تراپی، سوزن درمانی برشمرد و افزود:

کلیه فیزیوتراپیست‌ها در مقاطع مختلف کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای، متخصصین ارتوپدی، متخصصین بیماریهای مغز و اعصاب، متخصصین طب فیزیکی، متخصصین داخلی، متخصصین اطفال و زنان و زایمان از جمله گروه‌های شرکت کننده در این سمینار علمی هستند.

دبیر اجرایی دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی در خاتمه یادآورشد: در حاشیه برگزاری این سمینار دو روزه که از تاریخ ۱۹ تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۲ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود نمایشگاهی از جدید‌ترین تجهیزات و فناوریهای نوین در فیزیوتراپی و همچنین کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و کلیه علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن فیزیوتراپی ایرانwww. iran - pta. irمراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز