خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت ارسال طرح به جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۹۵

آخرین مهلت ارسال طرح به دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب ‌و کار شریف اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف توانسته است طی ۱۱ دوره نقشی مهم در معرفی کسب‌ و کارهای نوپا به سرمایه‌گذاران ایفا نماید.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب ‌وکار شریف در راستای ایجاد عرصه‌ای مناسب برای معرفی و ارائه دستاوردهای علمی، فنی و پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، استادان دانشگاه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده به منظور تجاری‌سازی ایده‌های برتر در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

این جشنواره با همکاری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به عنوان معدنی سرشار و غنی از نیروی انسانی به شمار می‌آید و موجبات تولید ارزش و ثروت ملی را فراهم می‌نماید.

همچنین با فراهم کردن ابزارها و شرایط مناسب جهت بهره‌گیری از دانش و تخصص متخصصان در راه‌اندازی و توسعه کسب ‌وکار، فرصتی ایجاد کرده است تا صاحبان طرح‌ها، صنایع و سرمایه‌گذاران با ریسک‌های کمتری در مسیر رشد مواجه شوند.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار علاوه بر ایجاد فرصتی مغتنم برای معرفی و مانور کارآفرینان در حوزه‌های مختلف، امکان برقراری ارتباط هدفمند را میان صاحبان طرح‌ها و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران فراهم می‌کند.

در طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب ‌وکار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌ی محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ اول بهمن ۱۴۰۰ طرح‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس vccup.sharif.ir مراجعه کنند.

به نقل از دانشگاه شریف، اختتامیه این جشنواره پس از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی- منتورینگ و انجام مراحل داوری در بهار ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز