خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای رفع آلودگی و ترافیک تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۱۷۳

استاندار تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و مجموعه‌های فن آور برای رفع مشکلات مهم آلودگی وترافیک شهر تهران استفاده می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در بازدید از فاز ۳ پارک فناوری پردیس اظهار داشت: پارک فناوری پردیس مایه فخر و مباهات کشور است و رویکرد حل مسئله و استفاده از فناوری برای حل مسائل اقتصادی و اجتماعی در این مجموعه متبلور است.

 وی با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام گرفته با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای بررسی و رفع مشکلات در مسیر توسعه و پیشرفت پارک این بازدید صورت گرفت، افزود: پارک فناوری پردیس برای اجرای طرح‌های توسعه ای با برخی از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مشکلاتی داشت که جلسه امروز با حضور مسئولان فرمانداری پردیس، شهرداری پردیس، راه و شهرسازی، معاونت عمرانی استانداری برگزار و تبادل نظر صورت گرفت و تاکید شد هر نکته‌ای که مربوط به توسعه پارک فناوری پردیس باشد باید خارج از نوبت در دستگاه‌های اجرایی بررسی شود و مساعدت شود.
 
استاندار تهران عنوان کرد: تقاضا داریم پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حل مشکلات استان تهران باز کنند و ما نیز اطلاعات و داده‌های اولیه را در اختیار قرار می‌دهیم.
 
منصوری سپس گفت: برای حل آسیب های اجتماعی استان تهران با مواردی از جنس  نوآوری اجتماعی نیز پارک می تواند بسیار کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز