خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم؛

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۱۴۷

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با صدور حکمی «محمدمهدی ذوالفقارزاده» را به عنوان "مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فرهنگی و اجتماعی» این وزارت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم عبدالحسین کلانتری خطاب به ذوالفقار زاده، بر بروزرسانی و ارتقای سیاست و برنامه‌های دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی بر اساس اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های تمامی ذی‌نفعان آموزش عالی تاکید شده است.

متن حکم انتصاب محمد مهدی ذوالفقارزاده به شرح ذیل است:

محمدمهدی ذوالفقارزاده

نظر به مراتب تعهّد، تخصّص و تجربیات گران‌سنگ جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با توجه به ورود به دومین چهل‌واره انقلاب اسلامی، پویایی جامعه و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی بر تحول، با توجه به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با استفاده از ظرفیت‌های تمامی ذی‌نفعان آموزش عالی و تعامل مؤثر و دوسویه با مجموعه‌های دانشجویی، نخبگانی، صاحبنظران و هیأت‌های اندیشه‌ورز در عرصه فرهنگ، هنر و جامعه ضمن به‌روزرسانی و ارتقاء کلیه آئین‌نامه‌ها، سیاست‌ها و ابلاغیه‌های مرتبط، به طراحی بسته‌های سیاستی اثربخش برای جریان‌سازی، حرکت‌آفرینی و تحول در دانشگاه‌ها در مسیر آرمان‌های تمدنی انقلاب اسلامی اهتمام ورزید؛ به طوری که توجه به امر فرهنگ در کانون و بنیان برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش عالی در ساحت‌های گوناگون آن (آموزشی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی) قرار گرفته و کرامت، اخلاق و مسئولیت‌پذیری استادان، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه‌ها را ارتقاء بخشد.

در این مسیر، طراحی نظام یکپارچه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، رصد و ارزیابی پویای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار طراحی و به‌روزرسانی شاخص‌های مناسب این حوزه به منظور ارائه کارنامه فرهنگی و اجتماعی برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، کمک شایانی به مدیریت فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی خواهد نمود که انتظار می‌رود اهتمام جدی به آن صورت گیرد.

موفقیت ججنابعالیرا در مسیر تحقق آرمان‌های والای نظام و دولت مردمی در عرصه علوم، تحقیقات و فناوری، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) آرزومندم.

گفتنی است: محمدمهدی ذوالفقار زاده دارای دکترای مدیریت سیاستگذاری و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و موضوع رساله دکترای وی، الگوی سیاستگذاری فرهنگی در دانشگاه‌ها بوده است.

از سوابق اجرایی ذوالفقارزاده می‌توان به فعالیت به عنوان مشاور و مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان، عضو شورای راهبری رویدادهای رقابتی مسأله‌محور و شورای فرهنگی بنیاد ملی نخبگان، عضو شورای سخنرانی‌های علمی دانشگاه تهران (UTTED)، مشاور معاون فرهنگی دانشگاه تهران و مدیر گروه علم و فناوری مرکز مطالعات راهبردی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز