خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

هر واحد آموزشی باید یک شناسنامه ملکی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۰۹

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: ۵۰ درصد املاک متعلق به آموزش و پرورش دارای سند قطعی هستند و ما به دنبال آن هستیم که هر واحد آموزشی یک شناسنامه ملکی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی؛ درسفر به استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۱ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور اظهار کرد: آموزش و پرورش ۱۰۰ هزار و ۵۶۶ ملک در اختیار دارد ولی متاسفانه تنها ۵۰ درصد از این املاک دارای سند قطعی هستند.

وی گفت: این که پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، هنوز نتوانسته‌ایم شناسنامه‌ای برای برخی از املاک آموزش و پرورش داشته باشیم، ناراحت کننده است و ما به دنبال این ایده هستیم که هر واحد آموزشی در کشور، یک شناسنامه ملکی داشته باشد.

احمدی لاشکی تصریح کرد: استان قم در حوزه املاک، یکی از بهترین استان هاست و در زمینه آموزش، تربیت و تقویت فضاهای آموزشی شاهد اتفاقات خوبی در این استان بودیم.

وی با بیان این که یکی از رموز موفقیت در مجموعه آموزش و پرورش قم ثبات مدیریت است، تصریح کرد: این ثبات نتایج خوبی در بر داشته و تزلزل مدیریت آثار مخربی بر جای می‌گذارد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در سفرهای استانی ریاست جمهوری در ادامه گزارشی از تمهیدات صورت گرفته در خصوص سفر آیت الله رییسی رییس دولت سیزدهم به قم ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز