خبرگزاری کار ایران

چند انتصاب در استانداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۰۵۴

استاندار تهران در احکامی جداگانه سرپرست فرمانداری دماوند، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در احکام جداگانه سرپرست فرمانداری دماوند، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران را منصوب کرد.

بر این اساس رضا طاهرخانی به سمت سرپرست فرمانداری دماوند، امیرعباس شفیع زاده به سمت مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مجتبی ذاکریان به سمت سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و هادی گورابی به سمت سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران منصوب شدند.

گفتنی است رضا طاهرخانی با ۱۹ سال سابقه کار در وزارت کشور و استانداری تهران، بخشدار شهرستان تاکستان، بخشدار کردان، بخشدار رودهن، بخشدار گلستان، مسئول دبیرخانه شورای تامین استان، نماینده استانداری در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها و بخشدار لواسانات بوده است.

امیرعباس شفیع زاده با سابقه کار در وزارت کشور و استانداری تهران، پیش از این رئیس اداره سیاسی و انتظامی فرمانداری اسلامشهر، بخشدار فشافویه، معاون امور سیاسی انتظامی فرمانداری اسلامشهر، معاون دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و معاون امور انتظامی و مبارزه با قاچاق کالا استانداری تهران بوده است.

مجتبی ذاکریان با ۱۵ سال سابقه در فعالیت های اجتماعی و حرکت های جهادی، دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی از دانشگاه تهران با تالیف چندین مقاله علمی و پژوهشی در مجلات و همایش های ملی و بین المللی می باشد و ضمن تجربه در حوزه‌های اجتماعی و جهادی، معاون هدایت، عملیات و مسئول آموزش و شبکه سازی قرارگاه خاتم الاوصیا بوده است.

هادی گورابی نیز در کارنامه خود معاونت فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر، سرپرست امور مناطق شهرداری اسلامشهر، شهردار منطقه یک و منطقه شش اسلامشهر، رئیس هیئت مدیره سازمان عمران و بازآفرینی شهری و عضو هیئت مدیره سازمان نوسازی شهرداری اسلامشهر را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز