خبرگزاری کار ایران

آغاز امتحانات در دانشگاه تربیت مدرس از ۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۸۵

مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، تقویم آموزشی بازنگری شده نیمسال‌های اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، پایان کلاس‌های نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تربیت مدرس، روز ۳۰ دی ماه است و امتحانات دانشجویان در بازه زمانی ۲ تا ۲۳ بهمن برگزار خواهد شد.

ثبت اولیه نمرات دانشجویان این دانشگاه در سامانه گستان از ۲ تا ۲۹ بهمن است دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند نسبت به نمرات خود اعتراض کنند. نمرات نهایی نیز ۵ تا ۹ اسفند ثبت می‌شود.

طبق تقویم آموزشی اعلام شده از سوی مسئولان دانشگاه تربیت مدرس، انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای دانشجویان دکتری این دانشگاه از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۲۷ تا ۲۹ دی ماه برنامه ریزی شده است. کلاس‌های نیمسال دوم نیز از ۳۰ بهمن آغاز می‌شود.

بر اساس این تقویم آموزشی، حذف و تعویض دروس دانشجویان برای نیمسال دوم ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه و پایان کلاس‌ها ۲ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود. امتحانات نیمسال دوم نیز از ۴ تا ۲۵ تیر برگزار می‌شود.

دانشگاه تربیت مدرس همچنین اعلام کرد که شیوه برگزاری امتحانات همچون نیمسال گذشته خواهد بود و در صورت بروز هرگونه تغییر در این باره، اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز