خبرگزاری کار ایران

انتخاب نماینده ناظر شورا در مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذارشده شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۵۹۳

در سی و چهارمین جلسه شورا، محمد آخوندی بعنوان عضو ناظر شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیسیون موضوع ماده نهم مصوبه « تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقوقی و حقیقی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در سی و چهارمین جلسه شورا، انتخاب یک نفرعضو ناظر شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیسیون موضوع ماده نهم مصوبه « تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقوقی و حقیقی در دستور کار اعضای شورا قرار گرفت. 

محمد آخوندی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص را ارائه نمود و گفت: طبق نامه ای که از هیات رئیسه به کمیسیون برنامه و بودجه ارسال شد، بر اساس ماده نهم مصوبه « تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقوقی و حقیقی، یک نفر باید نماینده ناظر باشد و کمیسیون هم پاسخ نامه را داد.
بدین ترتیب کمیسیون محمدآخوندی را بعنوان نماینده ناظر پیشنهاد کرد و برا اساس آراء اعضا، نظر کمیسیون مبنی بر انتخاب محمد آخوندی به رای گذاشته شد و با 19 رای به تصویب رسید. 
 
در ادامه جلسه لایحه شهرداری تهران در خصوص «اعطای مجوز به شهرداری تهران برای از رده خارج کردن یک دستگاه کانتینر از اموال شهرداری» با قرائت گزارش کمیسیون برنامه بودجه مورد بررسی اعضا قرار گرفت.
 
محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در قرائت گزارش کمیسیون در این خصوص توضیح داد و گفت: یک دستگاه کانتینر 12 متری که برای کمک به سیل زدگان به استان خوزستان ارسال شده بود، متاسفانه به علت وقوع سیل تخریب شد و از بین رفته است و با توجه به اینکه براساس دستورالعمل شناسایی و پلاک کوبی اموال در شهرداری که از طرف وزارت کشور ابلاغ شده است، در مواردی که اموال شهرداری بر اثر سوانح از بین برود، باید با مجوز شورای اسلامی شهر از دفاتر اموال شهرداری خارج شود. لذا شهرداری در این زمینه به مجوز شورا نیاز دارد.
 
در نهایت این لایحه به رای گذاشته شد و با 20 رای موافق به تصویب اعضا رسید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز