خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سردار "اشتری"

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۱۹۶

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به سردار "اشتری" تبریک گفت.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

 

سلام علیکم

نیروی انتظامی یادآور رشادت ها و ایثارگری های دلاورمردانی است که با نثار جان خویش امنیت و ثبات را در جامعه ایجاد و تثبیت نموده اند. نقش امنیت سازی نیروی انتظامی در این دوران پرتلاطم مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم اشغال گر قدس و اوتابش مرهون انگیزه، اراده والا و تلاش های خستگی ناپذیر فرمانده هان و کارکنان آن سازمان قابل تقدیر و ستودنی است.

اینجانب با درود فراوان به ارواح طیبه شهدای گرانقدر عرصه اقتدار و امنیت، تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" را به جنابعالی و کارکنان خدوم و مخلص نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده؛ سربلندی و توفیق روزافزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز