خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت روز ملی ثبت احوال

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۱۷۹

استاندار تهران در پیامی روز ملی ثبت احوال را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری به مناسبت سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال پیام تبریک صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:

آنچه مسلم است ایران اسلامی در حالی گام دوم انقلاب را آغاز نموده که در همه ابعاد، زمینه‌های پیشرفت فراهم گردیده است. در این عرصه نقش ثبت احوال در ایجاد زیرساخت های فناورانه مبتنی بر دولت الکترونیک و هوشمندسازی خدمات برای رسیدن به چشم انداز فرارو بسیار موثر و حائز اهمیت بوده و بدون تردید این مجموعه فاخر نقطه آغاز بهره‌مندی از حقوق شهروندی در جامعه را با تکیه بر اسناد و مدارک هویتی، تبیین نظام جامع شناسایی ایرانیان و در عرصه حاضر رسیدن به جایگاه نوین در ایجاد زیرساخت‌های دولت الکترونیک فراهم می سازد.

لذا ضمن گرامیداشت "سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال" از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان و صدیق اداره کل ثبت احوال استان تهران تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با همکاری و همراهی مردم و نهادهای مسئول شاهد توفیقات روز افزون این سازمان در ارائه خدمات شایسته به شهروندان شریف استان تهران باشیم.

محسن منصوری
استاندار و رئیس شورای راهبردی ثبت احوال و جمعیت استان تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز