خبرگزاری کار ایران

ابلاغ سیاست‌های کمیسیون اجتماعی شورای شهر به شهرداری تا پایان آذر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۵۳

​بر اساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد تا پایان آذرماه سیاست‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دوره ششم به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ابلاغ شود.

به گزارش ایلنا، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیست و چهارمین جلسه خود را با موضوعات گزارش برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ و گزارش برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران توسط ستاد گردشگری و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار کرد.

در وقت اول این جلسه که به موضوعات بودجه و فعالیت های ستاد گردشگری شهرداری تهران اختصاص داده شده بود، بازنگری طرح ها و لوایح و مصوبات قبل مورد توجه قرار گرفت تا بر اساس برنامه پنج ساله سوم به اجرا گذاشته شوند. مقرر شد تا این موضوع در حوزه گردشگری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و عقب افتادگی های برنامه طی سال پایانی برنامه جبران و فعالیت های جاری پیگیری شوند.

همچنین در بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت توجه به شادی و نشاط با استفاده از ظرفیت های گردشگری و توجه به قطب های گردشگری از جمله گردشگری کودک، سلامت، فرهنگی، هنری، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ... که زمینه ساز ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری نیز می شود، تاکید شد.

در ادامه این جلسه از تبیین سیاست های حوزه فرهنگی و اجتماعی دوره ششم مدیریت شهری طی سه ماه گذشته خبر داده و مقرر شد تا جلسه آینده سیاست های کمیسیون به معاونت اجتماعی شهرداری ابلاغ و این معاونت با توجه به این سیاست ها به برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۱ اقدام کند.

در وقت دوم بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به بررسی برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران در حوزه فرهنگی پرداخته شد. در این جلسه مقرر شد تا اداره کل فرهنگی شهرداری تهران ریز برنامه های خود را به کمیته های تخصصی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ارائه کند تا روسا و دبیران کمیته ها ضمن آگاهی از جزئیات فعالیت های این اداره کل، نسبت به ریز برنامه ها تبادل نظر داشته باشند.

همچنین یکپارچه سازی طرح ها و استفاده از شعارهای واحد در مناسبت ها از دیگر مصوبات این جلسه بود. معاونت اجتماعی موظف شد تا اهداف خرد و کلان و اهداف برنامه ای خود را ترسیم و در قالب یک سند تدوین کند و با ابلاغ آن به دیگر بخش های شهرداری، نقش محوریتی خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ایفا کند.

به گزارش سایت شهر در بیست و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی پور - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، علیرضا نادعلی - نائب رییس کمیسیون، سید احمد علوی - عضو کمیسیون، محمد امین توکلی زاده - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، محمد حسن جعفرزاده - مدیرکل فرهنگی شهرداری و مهرشاد کاظمی - رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران - حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز