خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر اجرای پروژه‌های اسلامشهر مطابق زمان‌بندی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۱۶۸

استاندار تهران گفت: پروژه ها باید طبق زمان بندی اجرا پیش برود، و هر جایی که لازم باشد چه از لحاظ تامین منابع و چه از لحاظ حل اختلافات بین دستگاه ها کمک خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در حاشیه بازید از کارخانه کفش و پروژه مترو اسلامشهر با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در شهرستان اسلامشهر شروع شده است که پروژه مترو اسلامشهر جزو پروژه های فاخر، زنده و پیش‌رونده استان تهران است، اظهار داشت: برای پیشبرد برنامه‌های شهرستان می‌بایست بازدیدهای تخصصی و نشست های بررسی و ارائه راهکار انجام شود و برخی موارد مثل کشاورزی و صنعت مشکلات عمومی استان است که پیگیری می شود.

وی ادامه داد: قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران به جای اینکه قانونی باشد برای عدم استقرار صنایع در محدوده شهری، عامل استقرار بی‌نظمی صنایع و در نتیجه ایجاد لکه‌های صنعتی شده است.

استاندار تهران عنوان کرد: برخی مشکلات همچون عوارض ۸۰ درصدی برای تغییر کاربری برخی از زمین ها باید در سطح دولت و مجلس حل شود.

منصوری در مورد پروژه های عمرانی شهرستان اسلامشهر گفت: پروژه ها باید طبق زمان بندی اجرا پیش برود، و هر جایی که لازم باشد چه از لحاظ تامین منابع و چه از لحاظ حل اختلافات بین دستگاه ها کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مورد تامین مالی پروژه‌ها یک توافق بالادستی داریم که طی آن بتوانیم ۱۰ الی ۱۵ پروژه استان را در قالب یک بسته و قرارداد با قرارگاه خاتم و با بودجه ملی نفت تهاتر کنیم، که در این قالب می‌توانیم چند پروژه اسلامشهر مثل کمربندی جنوبی را نیز در آن بیاوریم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه شهرستان های استان تهران دچار مشکلات زیادی هستند، خاطرنشان کرد: شهرستان های ما فقط اسمش شهرستان است ولی هر کدام یک استان‌اند، برای مثال چهاردانگه یک بخش ذیل شهرستان است اما جمعیتش از خیلی از شهرستان های بزرگ استان های دیگر بیشتر است و همچنین صنایعش به اندازه برخی استان هاست ولی امکاناتش بعضا در اندازه یک بخش نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز