خبرگزاری کار ایران

مهلت یک هفته‌ای معاون استاندار تهران به دستگاه‌های اجرایی جهت ارسال طرح‌های تسهیلات بند الف تبصره ۱۸

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۴۸۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی تخصصی با امکان سنجی دقیق ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه و ارسال طرح ها به دبیرخانه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه بررسی طرح های پیشنهادی بند الف تبصره ۱۸ اظهار داشت: تولید و اشتغال توامان باید در طرح های پیشنهادی از محل این تسهیلات مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت استان در بخش های مختلف اقتصادی افزود: دستگاه‌های اجرایی تخصصی با امکان سنجی دقیق ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه و ارسال طرح ها به دبیرخانه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر تسریع روند پیشنهاد و بررسی طرح ها در دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل عنوان کرد: سهل انگاری و کم کاری از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و با توجه به پتانسیل استان، باید بتوانیم علاوه بر استفاده از تسهیلات اختصاص یافته به استان از محل باقیمانده کشوری این تسهیلات نیز استفاده نماییم.

عسگری سپس گفت: براساس فرمت نهایی شده توسط دبیرخانه که در اختیار دستگاه‌های اجرایی گذاشته ‌شده است در این قالب نسبت به معرفی طرح ها اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه ۵ طرح در حوزه بخش کشاورزی (گلخانه، سبزی و صیفی) مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز