خبرگزاری کار ایران

فراخوان شرکت در کمیته های تخصصی سمن‌های پایتخت/ ارائه گزارش کارگروه های سمن ها در صحن شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۷۷

​سرپرست ستاد سمن های شهر تهران از انتشار فراخوان شرکت در کمیته های تخصصی سمن ها خبر داد و گفت: ماحصل اقدامات کمیته ها توسط نماینده کارگروه در صحن شورا قرائت می شود.

به گزارش ایلنا،  سید احمد علوی در دیدار با نمایندگان سمن های جهادی و مذهبی با اشاره به راه اندازی کارگروه ها و کمیته های تخصصی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مباحث و نتیجه اقدامات این کمیته ها و کارگروه ها در صحن علنی شورا قرائت می شود.

وی از اعلام فراخوان برای شرکت سمن ها در این کمیته ها و کارگروه ها خبر داد و افزود: سمن ها می توانند با مراجعه به سایت ستاد سمن ها به آدرس tehranngo.ir مراجعه و کارگروه تخصصی خود را انتخاب و سپس کمیته خود را مشخص کنند تا در جلسات مرتبط شرکت کنند.

علوی یادآور شد: جلسات کارگروه و کمیته ها از هفته آینده به میزبانی ستاد سمن ها برگزار می شود.

به گفته علوی، تاکنون ۸ کارگروه تخصصی و ۲۲ کمیته تخصصی تشکیل شده که ان‌شاءالله دستاورد و نتیجه برگزاری این جلسات به حل مشکلات تهران بینجامد.

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد سمن های شورای شهر تهران، عضو شورای شهر تهران یادآور شد: استفاده از ظرفیت های سمن ها در حل مشکلات تهران هم از لحاظ اقتصادی به صرفه است و هم کیفیت بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز