خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۰۰ میلیون تومان داروی گیاهی تقلبی از یک منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۴۰

بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۵۴ قلم داروی گیاهی دست ساز تقلبی را به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان از یک منزل مسکونی کشف و ضبط کردند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از معاونت غذا و دارو، پیرو شکایت در خصوص تولید محصولات دست ساز تقلبی در محلی مسکونی، کارشناسان واحد نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل و واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت غذا و دارو دانشگاه به همراه نماینده کلانتری به محل مراجعه کردند.

در این بازدید مشخص شد در این محل اقلام غیرمجاز دست‌ساز به صورت غیرقانونی و بدون اخذ مجوز از وزارت بهداشت تولید و نگهداری می شود.

در بازرسی انجام شده، محصولات نهایی دست ساز تقلبی به میزان ۱۵۴ قلم شامل ۵۷ هزار و ۷۷۹ عدد به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، کشف و ضبط و به معاونت غذا و دارو منتقل شد.

در این بازرسی همچنین دستگاه های تولید قرص، کپسول، گرانول سازی و مواد اولیه ساخت شربت و قرص کشف و ضبط شد.

تمام اقلام کشف شده به دلیل نگهداری در شرایط نامناسب دمایی و رطوبتی قابلیت مصرف نداشته و پس از دریافت مجوز قانونی اقلام امحا و معدوم شده و پرونده تخلف جهت رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی ارسال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز