خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی در خط لوله گاز در شادآباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۳۴۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در خط لوله گاز در شادآباد خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ١٧:۵٨ دقیقه عصر روز جاری در پی تماس شهروندان یک مورد آتش سوزی در خط لوله گاز در محله شاد آباد، میدان سبحانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند گفت: در محل مشاهده شد که در یک زمین خشک، که در اطراف آن نیز ساختمانی وجود نداشت، دستگاهی شبیه به دستگاه حفاری در حال کار بود که به دلیل بی احتیاطی با خط لوله گاز برخورد کرده بود.  لحظاتی بعد نشت گاز باعث آتش سوزی شده و ارتفاع شعله ها در لحظات اولیه به بیش از ٢٠ متر می رسید.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی نیروهای آتش نشانان ایمن سازی های لازم را انجام دادند. عوامل اداره گاز، برق و شهرداری مربوط در محل حاضر شدند و برق آن بخش به دلیل اینکه آسیبی به کابل های برق وارد نشود قطع شد.

ملکی تصریح کرد: شیر خط اصلی گاز هم قطع شد و شعله های ارتفاع زیاد فروکش کرد. تا دقایق دیگر نیز حریق اطفاء می شود و محل به مسئولان تحویل داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز