خبرگزاری کار ایران

عسگری:

با ابلاغ تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ پرداخت تسهیلات تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: سهم استان تهران از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال ۱۳۸۰ میلیارد تومان با سود ۴ تا ۱۶ درصد است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه مشترک شورای ملی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و استان تهران اظهار داشت: سهم استان تهران از این تسهیلات ۱۳۸۰ میلیارد تومان با سود ۴ تا ۱۶ درصد است که با ابلاغ دستورالعمل این تسهیلات و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل روند بررسی و پرداخت تسریع می گردد.

وی با اشاره به متمرکز بودن بخشی از این تسهیلات در اختیار وزارتخانه ها افزود: پیشنهاد می‌شود این مبالغ با توجه به ظرفیت استان‌ها مشخص و تعیین تکلیف گردد و همچنین توزیع بین بخشی و بین بانکی در اختیار شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به اختصاص این تسهیلات در بخش صنعت به طرح هایی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد: پیشنهاد می شود اختصاص این تسهیلات متناسب با ارزش سرمایه گذاری تعیین گردد.

عسگری همچنین با اشاره به تعدد سامانه های مورد استفاده این تسهیلات گفت: در بخش نظارت نیازمند سامانه متمرکز می‌باشیم تا بتوان بر روند این تسهیلات نظارف کافی داشت.

وی بیان کرد: از میزان تسهیلات اختصاص یافته به استان تهران ۱۷۹ میلیارد تومان در اختیار سازمان جهاد کشاورزی، ۴۲۱ میلیارد تومان در اختیار سازمان صمت، ۴۲ میلیارد تومان در اختیار میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ۷۰ میلیارد تومان در اختیار اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، ۱۷۲ میلیارد تومان در اختیار ارتباطات و فناوری اطلاعات و ۴۹۶ میلیارد تومان در اختیار معاونت علمی ریاست جمهوری قرار دارد.

معاون اقتصادی استاندار تهران از عقد قرارداد عاملیت بخش کشاورزی ومسکن با بانک های عامل صندوق کارآفرینی امید و بانک ملی خبر داد و اظهار امیدواری کرد روند پرداخت تسهیلات در این دو بخش تسریع گردد.

عسگری از دستگاه‌های اجرایی خواست با طراحی فرمت یکنواخت پیشنهادات خود را به دبیرخانه تسهیلات ارائه و در اسرع وقت نسبت به اطلاع رسانی و تعیین تکلیف تسهیلات و اختصاص به طرح های اولویت دار اقدام نمایند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز