خبرگزاری کار ایران

مردم باید نمود عینی برخورد با متخلف را ببینند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۶۲۲

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، گفت: ما به صورت بی رویه‌ای با گرانی و کالا و خدمات مواجه هستیم بنابراین برخورد با متخلف باید به صورت سریع و قاطع صورت پذیرد و مردم نمود آن را عینی و ملموس ببینند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، گفت: باوری در مردم هست که تعزیرات همه ناملایمات را کنترل و با آن‌ها برخورد کند اما ما به صورت بی‌رویه‌ای با گرانی کالا و خدمات مواجه هستیم بنابراین برخورد با متخلف باید به صورت سریع و قاطع صورت پذیرد و مردم نمود آن را به عینی و ملموس ببینند.

وی افزود: اعتقاد من این است که تأخیر در احقاق حقوق هم نوعی بی‌عدالتی است و با توجه به اینکه وسعت کاری سازمان تعزیرات بسیار وسیع گسترده است؛ در خیلی از این مباحث باید با تدبیر عمل کرد تا باعث آسیب به نظام و بیت‌المال و حقی از کسی ضایع نشود.

اسفنانی تصریح کرد: با توجه به‌ تأکید دولت مبنی بر حضور در بازار با کمک دادگستری استان‌ها و همراهی دستگاه‌های همکار، برنامه‌ریزی برای حضور فعال‌تر در بازار در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی در پایان از زحمات چندین ساله اقوامی تشکر کرد و برای نجف زاده در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اقوامی و تبریک به نجف زاده، گفت: انتظار ما این است که سازمان در تنظیم و کنترل بازار نقش به سزایی داشته باشد و به ساماندهی بازار که در شرایط فعلی بسیار مهم است؛ کمک کند.

وی افزود: در بحث پیشگیری و کنترل تخلفات، ما نباید از سازمان‌های مردم نهاد غافل شویم و بایستی مقوله پیشگیری را جدی بگیریم و حتی باید به موضوع اجرای احکام ورود جدی داشتیم چون خروجی کار ما است.

در ادامه این مراسم اقوامی به بیان گزارش عملکرد این اداره کل در دوران مسئولیت خود پرداخت و نجف زاده نیز برنامه‌های آتی این اداره کل را تشریح کرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات «محمد اقوامی» قدردانی و حکم مسئولیت «حسین نجف زاده» به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی به وی ابلاغ شد.

گفتنی است، در این مراسم رضا طاهری مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌ها، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی و جمعی از مدیران استانی از جمله دادستان، مدیرکل بازرسی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی، مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، رئیس اتاق اصناف، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، معاون گمرک، رئیس اداره مبارزه با قاچاق مرزبانی، پلیس امنیت اقتصادی-انتظامی و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز