خبرگزاری کار ایران

سارق شیاد طلاجات را شناسایی کنید+ عکس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۴۳

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر سارقی که در پوشش اقدامات نیکوکاری اقدام به جلب اعتماد خانم های مسن کرده و با شیوه متقلبانه ای اقدام به سرقت طلاجات آن ها می کرد، از شهروندان خواست چنانچه توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد نادربیگی" در این خصوص بیان داشت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه سارقی با انتخاب سوژه های خود از بین خانم های مسن خود را  به عنوان نیکوکار معرفی و با اعلام این موضوع که قصد کمک کردن به افراد مستمند را دارد، اعتماد آن ها را جلب و پس از نزدیک شدن به آن ها به بهانه خرید طلا برای همسرش، طلاجات مالباختگان را دریافت و با شیوه متقلبانه ای اقدام به سرقت آن ها می کرد، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی این سارق شده و با تحت نظر قرار دادن اقدامات نامبرده، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اعتراف متهم به 40 فقره سرقت به این شیوه در استان های البرز، تهران، مازندران، اصفهان، هرمزگان و خراسان رضوی، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام جهادی کارآگاهان، همه مالباختگان سرقت های اعتراف شده از سوی سارق شناسایی و تلاش برای کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه تحقیقات در زمینه شناسایی مالخراموال مسروقه نیز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه 26 دادیاری دادسرای ناحیه 4 کرج، تصویر بدون پوشش این متهم حرفه ای در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان با این شیوه و یا توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سارق شیاد طلاجات را شناسایی کنید+ عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز