خبرگزاری کار ایران

چالش پراکندگی برنامه درسی و آموزش حضوری دانش‌آموزان با زمان سرویس مدارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۸۵

به منظور ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزی، بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای لازم پیرامون مشکلات سرویس دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، پنجمین جلسه کارگروه استانی حمل و نقل دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به منظور ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزی، بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای لازم پیرامون مشکلات سرویس دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، پنجمین جلسه کارگروه استانی حمل و نقل دانش آموزی برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور مدیرکل، معاونین، مدیران آموزش و پرورش بجنورد و اسفراین، نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حمل ونقل، نمایندگان شرکت‌های پیمانکار سرویس دانش آموزی و همچنین نماینده اولیا برگزار گردید. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن تاکید بر حضوری بودن کلاس‌های درس، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و سرویس‌های مدارس تاکید کردند.

مهدی مودی اظهار داشت که در تامین سرویس مدارس اولویت با رانندگان تحت پوشش شرکت‌های پیمانکار حمل و نقل است. مدیران مدارس و شرکت‌ها در راستای ساماندهی مناسب سرویس‌های مدارس نهایت تعامل و همکاری با یکدیگر را داشته باشند و نسبت به پوشش حداکثری سرویس دانش آموزی اقدام نمایند.

شایان ذکر است، والدین و رانندگان سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به دلیل تداوم شیوع کرونا و همچنین حضوری شدن مدارس از اول آذرماه و پراکندگی برنامه درسی و حضور دانش آموزان در مدارس، با چالش‌هایی روبرو شده‌اند که کارگروه استانی حمل و نقل دانش آموزی با هدف تصمیم گیری و ارئه راهکارها و حل و فصل موضوع در این خصوص تشکیل گردید.

در پایان مقرر شد شرکت‌های پیمانکار بلافاصله نسبت به تامین خودرو و سرویس دهی مدارسی که برنامه حضور دانش آموزان مشخص است اقدام نمایند و در سایر مدارس با نظر شورای مدرسه و هماهنگی شرکت‌های پیمانکار نسبت به برنامه ریزی و سرویس دهی به دانش آموزان تصمیمات لازم اتخاذ و اجرایی گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز