خبرگزاری کار ایران

دپوی محموله قاچاق در خیابان رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۰۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۶۹۷ کالای قاچاق به ارزشی بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" اظهارداشت: مامورن پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در راستای  برخورد با عاملان قاچاق کالا و توزیع کالا خارج از شبکه،  مطلع شدند یک دستگاه خودروی کامیونت در حال تخلیه مقادیری کالای قاچاق به داخل فروشگاهی در خیابان "ایران" می باشد.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که راننده این خودرو محموله قاچاق را از یک انبار در خیابان "رجایی" بارگیری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان کرد: در تحقیقات بعدی مالک کالاها شناسایی و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی و بازدید از این انبار در خیابان رجایی، مقادیر زیادی کالای قاچاق که به مروز زمان در این انبار دپوی شده بود، شناسایی شد.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: در مجموع این عملیات ها،  ۱۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ۲ دستگاه کولر گازی، ۱۱۰ دستگاه جاروبرقی، ۴۰ دستگاه سشوار ، ۵۲۸ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه فاقد مدارک قانونی ، بارنامه و مجوزهای های گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش این محموله را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر بیش از  ۲۳ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی، به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز