خبرگزاری کار ایران

بازنگری برنامه‌های درسی و دوره‌های آموزشی علمی کاربردی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۹۷

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: بسیاری از برنامه‌های درسی و دوره‌های آموزشی دانشگاه نیاز به بازنگری، بروزرسانی و توسعه وسیع دارد که در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، حسین بلندی افزود: این دانشگاه باید ریل‌گذاری و بسترسازی لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان را داشته باشد. دانشگاه امروز وظیفه سنگینی برای توسعه خدمت‌رسانی به بازار اشتغال و رفع نیازهای بازار کسب و کار را برعهده دارد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه جدی و بسیار وسیعی که در دستور کار دانشگاه قرار دارد بازنگری، بروزرسانی و توسعه بسیاری از برنامه‌های درسی و دوره‌های آموزشی دانشگاه است، در این زمینه یک کار اجرایی بسیار سنگین بر عهده حوزه معاونت آموزشی و دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه قرار دارد، دانشگاه باید هدفی که کشور برای آن از ابتدا مشخص کرده و تأسیس این دانشگاه برآن مبنا بوده را محقق سازد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: دانشگاه می‌تواند در بسیاری از چالش‌های اقتصادی و در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و درون‌زا و اقتصاد دانش بنیان و بسیاری از مسائل اساسی کشور نقش آفرین باشد. دانشگاه باید قوه محرکه و پیش برنده بسیاری از حرکت‌های ملی در کشور باشد که تا به حال توجه لازم به آن نشده است. باید در دانشگاه با عقلانیت مسائل و مشکلات را شناسایی و مدیریت نمائیم. تمام حرکت‌ها و فرآیندهای اجرایی دانشگاه باید بر مدار عقلانیت شکل گرفته و توسعه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز