خبرگزاری کار ایران

هلاکت قاچاقچی و کشف مواد مخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۴۷۳

فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت یک قاچاقچی و کشف موادمخدر توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال مواد مخدر از طریق منطقه مرزی اسفندک دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال موادمخدر و همچنین مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزبانان در زمان مناسب منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی استان موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند. 

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزبانان، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و با به جاگذاشتن محموله مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند. 

این مقام ارشد مرزبانی ناجا بیان داشت: در این درگیری مرزبانان مجاهد هنگ مرزی سراوان موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک نفر از قاچاقچیان و دستگیری دو قاچاقچی و مهار ۱۵ راس دواب، مقدار یک تن موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند. 

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: امروز مرزداران مجاهد بیش از هر زمانی دیگر آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز