خبرگزاری کار ایران

فرهنگسراها محل آموزش‌های حقوقی برای شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۲۴۳

اکبر تهرانی، دبیر شورای ارتقا آگاهی‌های عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و جمعی از مدیران معاونت در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مهمان حجت ‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی بود.

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه شورای ارتقا آگاهی‌های عمومی و اطلاع رسانی، در این جلسه پیرامون همکاری دوجانبه این معاونت و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت‌وگو شد.

تهرانی ضمن تاکید بر اهمیت ارتقا آگاهی‌های حقوقی شهروندان و تاثیر آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: باید از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری و معاونت پیشگیری از وقوع جرم برای این امر مهم استفاده کرد.

تهرانی ادامه داد: فرهنگسراهای سطح شهر  تهران می‌تواند محل مناسبی برای تشکیل کلاس‌های آگاهی بخشی حقوقی باشد.

حجت‌الالسلام والمسلمین امرودی نیز در ادامه بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ظرفیت تولید محتوا مانند موشن‌گرافی، انیمیشن، اینفوگرافی و پادکست را با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دارد.

امرودی افزود: فرهنگسراهای کل شهر به‌منظور ارتقا آگاهی‌های حقوقی شهروندان آماده همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری است تا با آموزه‌های حقوقی به شهروندان، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

همچنین در پایان جلسه مقرر شد این همکاری در قالب یک تفاهم نامه به اجرا در بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز