خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش به پایین کشیدن تابلوی بزرگان ادبیات کشور از معابر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۷۴

سخنگوی شورای شهر تهران درباره پایین کشیدن تابلوی بزرگان ادبیات فارسی "هوشنگ مرادی کرمانی، جبار باغچه‌بان، مهدی آذریزدی و صمد بهرنگی" از خیابان‌های تهران توضیحاتی ارائه کرد.

«علیرضا نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حذف نام چهار نفر از بزرگان ادبیات فارسی "هوشنگ مرادی کرمانی، جبار باغچه‌بان، مهدی آذریزدی و صمد بهرنگی" از خیابان‌های تهران گفت: با اطلاعاتی که به دست آوردم نکته بر سر این بود که مصوبه نامگذاری  از صحن شورای شهر تهران گرفته شده است، اما در فرمانداری نامگذاری این چهار مورد به تایید نرسیده است. 

او ادامه داد: به همین دلیل که این چهار مورد از سوی فرمانداری پذیرفته نشد، در نتیجه مرکز ارتباطات شهرداری دوره گذشته دستور نامگذاری این چهار مورد را ابلاغ نکرد. 

نادعلی با بیان اینکه تمام مصوبات شورا باید مورد تایید فرمانداری قرار گیرد، اظهار کرد: منطقه بدون اینکه به این مساله توجه کند و با استناد به مصوبه صحن شورا تابلوی نامگذاری را نصب می‌کند. در دوره جدید، مدیران منطقه وقتی می‌بینند نصب تابلو بدون تایید نصب شده، آنها را به نامگذاری قبلی باز می‌گردانند. 

سخنگوی شورای شهر تهران درباه سرانجام نامگذاری این چهار کوچه گفت: نامگذاری این چهار مورد را در اولین جلسه کمیسیون نامگذاری تعیین تکلیف می‌کنیم. عزیزان شهیر و مشهور در ادبیات حق بسیار بزرگی به گردن نسل‌های مختلف کشور ما دارند و به همه آنها احترام می‌گذاریم و حتما براساس ضوابط شورا و جمهوری اسلامی راجع به این چهار نفر اظهار نظر  و تعیین‌تکلیف خواهیم کرد.

نادعلی تاکید کرد: در مراحل آتی نیز حتما از این جنس انتخاب‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز