خبرگزاری کار ایران

دومین دوره یادواره شهدای منطقه۱۱ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۴۵

دومین دوره از یادواره شهدای منطقه۱۱ تهران به میزبانی مهدیه تهران با همت و مشارکت شهرداری منطقه۱۱ و بسیج ناحیه مقاومت سلمان فارسی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین یادواره شهدای منطقه۱۱ در مهدیه تهران با حضور خانواده شهدا، سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱، بسیجیان ناحیه مقاومت سلمان فارسی و مدیران شهری منطقه۱۱ برگزار شد. 

در این دوره از یادواره شهدا، از فعالین طرح جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در اجرای این طرح با کمک مومنانه و اقدامات جهادی در ایام کرونا خدمت‌رسانی کرده بودند تجلیل به عمل آمد. 

سردار سرتیپ پاسدار، حسن رستگار پناه، رییس مرکز مطالعات امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تجلیل از بسیجیان فعال طرح شهید سلیمانی در جمع خانواده شهدا عنوان کرد: جا دارد یادی کنیم از امام خمینی (ره) که عزت و عظمت را برای جهان اسلام به ارمغان آورد و معجزه عصر زمان بود و همواره فراتر از زمان و مکان می اندیشید و با همین اندیشه‌ها چراغ سعادت را برای بشریت برافروخت. 

او افزود: لحظه به لحظه زندگی شهدا درسی است برای آینده ایران اسلامی و رسالت ما دفاع از هویت، ارزش و موجودیت اسلام و ایران عزیز است. 

سردار حسن رستگار پناه با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم و دیپلماسی میدان شهید سپهبد سلیمانی گفت: مدیریت جنایات افراطیون مذهبی دست آمریکا، انگلیس، صهیونیست و آل سعود بود تا خون شیعه و مسلمان را بریزند اما با رشادت‌های مدافعین حرم و تدابیر شهید سلیمانی اینها گذشت و جبهه مقاومت تشکیل شد و مقابل کور دلان ایستادگی کرد. 

سرتیپ پاسدار در دومین یادواره شهدای منطقه۱۱ گفت: دیپلماسی الهی، دیپلماسی حاج قاسم سلیمانی بود که دشمنان را به زیر کشید و با اقتدار آن‌هارا سرکوب کرد و در ادامه مسیر انقلاب اسلامی با رادمردی مردان خدا و شجاعت شهدای مدافع حرم درس مقاومت آموختیم. 

او خاطر نشان کرد: درود بر نفس و کرامت خانواده شهدا که سال‌ها صبوری و ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی به کرامت برسد و پیشنهاد من به جوانان این است که تلاش کنید و در راه شهدا گام بردارید و برای رسیدن به مسیر شهدا وصایای آن‌ها را مطالعه کنید و الگو بگیرید. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، در ادامه مراسم یادواره شهدای منطقه۱۱، شهید گمنام دفاع مقدس توسط خانواده شهدا تشییع شد و مراسم وداع با شهید همراه با مدیحه سرایی به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز