خبرگزاری کار ایران

امکان ثبت‌نام مجدد انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۴۹

مهلت ثبت‌نام برای انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مجددا فراهم شد.

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت و با توجه به درخواست‌های متعدد دانشجویان و دانشگاه‌ها یادانشکده های علوم پزشکی در خصوص عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه نقل و انتقال و مهمانی، سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مجدد فعال شد و بر این اساس متقاضیان تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر فرصت دارند نسبت به ثبت نام در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بر اساس برنامه زمانی فعال می‌شود و لازم است نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اقدام شود.

پیش از این، مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم، از روز دوشنبه ۳ آبان ماه آغاز شد و تا پنج شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۶ آذرماه شروع شده و تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بازه زمانی شنبه ۲۰ آذرماه تا شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ به منظور ایجاد فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء اعلام شده است. همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش نقایص توسط دانشجو از یکشنبه ۵ دی ماه آغاز می شود و تا یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بر این اساس فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز