خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کاهش ۱۵ درصدی ترافیک عصرگاهی/ اجرای طرح‌های مقابله با سرقت در تعطیلات آخر هفته

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۶۵

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات پلیس باعث کاهش ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی شده است، گفت: به صورت شبانه‌روزی و حتی روزهای تعطیل در حال اجرای برنامه‌هایمان هستیم.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت ترافیک در شهر تهران گفت: موضوع کاهش ترافیک در صدر اولویت‌های پلیس تهران قرار گرفته است و ما هر روز برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ترافیک تهران ادامه داد: با همین اقداماتی که پلیس انجام داده است ترافیک عصرگاهی بین ۱۳ تا ۱۵ درصد کاهش داشته و همچنین ترافیک صبحگاهی حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

رییس پلیس تهران بزرگ دربخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات پلیس تهران برای برخورد با سارقان منازل تصریح کرد: موضوع برخورد با سارقان همانند کاهش ترافیک یکی از اولویت‌های ما است که بر روی آن کار می‌کنیم و به صورت شبانه‌روزی و حتی روزهای تعطیل در حال اجرای برنامه‌هایمان هستیم.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای طرح‌های مقابله با سرقت در روزهای پایانی هفته گفت: در پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته طرح ویژه مبارزه با سارقان منازل را اجرا کردیم. با توجه به اینکه برخی شهروندان پنجشنبه و جمعه خانه‌هایشان را ترک می‌کنند و بعضا به شهرستان می‌روند از همین‌رو ما این طرح را در تعطیلات پایان هفته اجرا کردیم.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح در همین هفته ۳۳ درصد کاهش سرقت را داشتیم. همانطور که گفتم موضوع سرقت از اولویت‌های برنامه‌های ما است و امیدواریم آثار آن را در جامعه نیز شاهد باشیم.

سردار رحیمی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ویژه‌ای برای برخورد با مالخران و مناطقی که در آن اموال سرقتی به فروش می‌رسد دارید، گفت: ما نقاط آلوده و محل‌هایی که اموال سرقتی در آنجا به فروش می‌رسد را رصد می‌کنیم و برخورد با این افراد نیز از برنامه‌های ما است. در دو روز گذشته نیز برنامه‌ای را طراحی کرده‌ایم تا شدت کنترل‌هایمان را در این مناطق بالا ببریم.

وی همچنین درباره برخورد با باندی که در پوشش عطاری اقدام به تهیه و توزیع قرص‌های روان‌گردان و لاغری می‌کرد، گفت: باتوجه به سودآور بودن و تجارت قرص‌های لاغری برخی از افراد سودجو با استفاده از قرص‌های لاغری مواد روان‌گردان را در پوشش قرص‌های لاغری به جوانان عرضه می‌کنند. لازم است که جوانان در این زمینه هوشیار بوده و مراقبت و توجه ویژه داشته باشند.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: در موضوعاتی مانند سرقت، برخورد با معتادان و مبارزه با موادمخدر، ترافیک و ... همه کارها برعهده پلیس نیست، بلکه پلیس یک بخش از یک مجموعه است که اقدامات خود را انجام می‌دهد و سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود عمل کنند. پلیس به صورت شبانه‌روز و بی‌وقفه در خصوص همه موضوعات مانند ترافیک، برخورد با سارقان و مبارزه با موارد مخدر تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز