خبرگزاری کار ایران

ظرفیت مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان اخوان افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۳۴۰

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر بر افزایش ظرفیت مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان اخوان از ۱۸۰۰ نفر به ۲۲۰۰ نفر تاکید کرد.

​به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد اخوان واقع در ملارد، گفت: در این مرکز، حدود پانصد نفر ظرفیت خالی وجود دارد که در اولین فرصت با انتقال مددجویان از مرکز قرنطینه تکمیل و طی یک ماه آیند با تکمیل و تجهیز فاز ۵ ، ۴۰۰ نفر به ظرفیت مرکز اخوان اضافه و از  ۱۸۰۰ نفر به ۲۲۰۰ نفر افزایش می یابد.

وی افزود: با دغدعه مسئولان کشور و تحقق وعده شهرداری تهران ، ظرفیت نگهداری معتادین متجاهر تهران به حد مطلوب رسیده و مرکز اخوان می تواند به شهرهای غرب استان تهران بویژه ملارد بیشتر خدمت ارائه نمایددبیرکل ستاد بیان داشت: در استان تهران ۱۳ هزار معتاد متجاهر در مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موسوم به ماده ۱۶ نگهداری می‌شوند.
مومنی با بیان اینکه در کشور حدود ۶۰ هزار معتاد متجاهر وجود دارد، گفت: توانمندسازی و آموزش یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ کشور است تا این افراد  مهارت و تخصص مورد نیاز را فراگرفته و  بهتر مورد پذیرش جامعه قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز