خبرگزاری کار ایران

تاکید اشتری بر لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۲۵۲

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا بایستی متناسب با تنوع و گستردگی ماموریت ها و نقش و کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه بندی اعتبارات سال ۱۴۰۱ به این مهم توجه شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی که در  ستاد ناجا برگزار شد، با تبریک رسیدن هفته بسیج افزود: بسیج؛ این نهاد مردمی نه تنها در دوران دفاع مقدس، جانانه و جان برکف از مرزهای ایران اسلامی پاسداری کرد بلکه امروز در عرصه های مختلف نیز برای خدمت رسانی به مردم ایفای نقش و حماسه آفرینی می کند.

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت های پلیس خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس بی وقفه، بدون تعطیلی و در همه ایام سال و در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز برای تامین نظم و امنیت عمومی تلاش می کنند و علیرغم وجود برخی کمبودها، ماموریت های نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی متوقف و تعطیل نمی شود.

سردار اشتری توجه به تخصیص بودجه و اعتبارات کافی به ناجا را یک اصل مهم دانست و افزود: تخصیص بودجه و اعتبارات به نیروی انتظامی بایستی متناسب با تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس و همچنین کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه سال ۱۴۰۱ به این مهم توجه شود؛ از طرفی بهبود وضعیت معیشتی کارکنان خدوم ناجا و ارتقاء توان بودجه ای به منظور حل مشکلات نیروها بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به رویکرد پلیس در هوشمندسازی خاطر نشان کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی رکن رکین تامین نظم و امنیت است، بنابراین به منظور تسهیل و تسریع خدمات دهی به مردم، طی سال های اخیر فرآیند هوشمندسازی پلیس را اجرایی کرده ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به روند رو به رشد نیروی انتظامی مطرح کرد: نظرسنجی های برون سازمانی بیانگر افزایش اعتماد مردمی به ناجا است، بنابراین ما نیز در تلاشیم که میزان رضایتمندی را ارتقاء بخشیم.

تسردار اشتری با بیان اینکه "امنیت" و "سلامت" دو نعمت ارزشمند جوامع بشری است، تصریح کرد: تامین و تقویت نظم و امنیت جامعه راهبردی ترین ماموریت پلیس است که تحقق این مهم را در کلان شهرهایی چون خراسان رضوی به جد دنبال می کنیم.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برخی معضلات توسعه حاشیه نشینی یادآور شد: توجه به حاشیه نشینی و رفع و کاهش آسیب های آن نیازمند، تعامل و همکاری همه دستگاه های مسئول بوده و شایسته است که آسیب های حاشیه نشینی در این استان نیز با ایفای نقش این  دستگاه ها مرتفع شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم تعامل و هم افزایی روزافزون ارکان اصلی نظام به منظور توسعه خدمات دهی به مردم مطرح کرد: امروز نیروی انتظامی و مجلس انقلابی تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر دارند و از این فرصت مطلوب برای افزایش رضایتمندی مردم در شیوه کسب خدمات بایستی بهره کافی ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز