خبرگزاری کار ایران

نشست فصلی مسئولان روابط عمومی زندان های استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۰۰

​معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در نشست فصلی مسئولان روابط عمومی های زندان های تابعه اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و مردم و یکی از مهم‌ترین بخش هاست که می تواند عملکرد واقعی یک مجموعه را معرفی نماید.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جمیاری ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از سنگربانان حوزه اصلاح و تربیت، خطاب به مسئولان روابط عمومی های زندان ها و مراکز تابعه گفت: اداره کل زندان های استان تهران با قرار گرفتن در پایتخت و مرکز اجرایی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و اخبار آن در جامعه و نزد اصحاب رسانه مورد توجه بیشتری قرار می گیرد که به تبع آن سایت های معاند نیز به دنبال اهداف ستیزجویانه خود هستند. 

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران تاکید کرد: اداره روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم و یکی از مهم‌ترین بخش هاست که می تواند عملکرد واقعی یک مجموعه را معرفی نماید. 

وی افزود: تسریع در امر اطلاع رسانی، رعایت صداقت و امانت، شفاف سازی و موجب اعتماد افکار عمومی به حوزه زندان ها می شود و این از وظایف روابط عمومی هاست.  

طی ارزشیابی فعالیت های زندان های استان تهران در شش ماه نخست سال جاری، روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار موفق به کسب مقام برتر گردید که در این جلسه اعلام شد. 

شایان ذکر است: گردهمایی مسئولان روابط عمومی زندان های استان تهران هر ماه به صورت چرخشی در یکی از زندان های استان تهران و در سومین ماه هر فصل در سالن کنفرانس اداره کل برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز