خبرگزاری کار ایران

مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۹۳

مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور حشمتی مهذّب، رئیس کل دادگستری استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی معاون مرکز مشاوران خانواده قوه قضائیه، دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و نمایندگان سپاه محمد رسئل الله (ص) در محل سالن جلسات مجتمع قضایی امام خمینی(ره) دادگستری استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر بیان کرد: ارتقای آگاهی‌های خانواده‌ها، کاهش دعاوی خانوادگی، پیشگیری از طلاق و آسیب های جدی مرتبط با مشکلات خانواده از مهمترین مسائل پیش روی است.

حشمتی همچنین مهمترین مسئله را پیشگیری دانست و تصریح کرد: همانطور که می دانید پیشگیری در هر کاری بهتر از درمان است و پیشگیری از مشکلات و دعاوی و پرونده بسیار ضرورت دارد و  باعث کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی می گردد.

حشمتی همچنین خطاب به مشاوران حاضر در مراسم تحلیف تاکید کردند که همیشه با روی باز و گشاده با ارباب رجوع برخود داشته و بر قسم خود پایبند باشند و از روی نظر شخصی و کینه به پرونده نگاه نداشته باشند.

در این مراسم همچنین ابراهیمی معاون مرکز مشاوران خانواده قوه قضائیه در مورد روند جذب و بکارگیری مشاوران ارائه داد و در ادامه به سوالات تعدادی از مشاوران پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز