خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد علوم پزشکی از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۲۸

داوطلبان از فردا دوشنبه ۸ آذر به مدت دو روز فرصت دارند در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، طی پیگیری‌های به عمل آمده با پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت در برخی از رشته محل‌ها موافقت شد. در این راستا ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت انجام می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری نسبت به انتخاب رشته محل‌های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت، از تاریخ ۸ تا ۱۰ آذر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بر این اساس کلیه افرادی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده‌اند و در هیچ یک از رشته محل‌های انتخابی خود پذیرفته نشده‌اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، بنابراین استعدادهای درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعدادهای درخشان با آزمون نیز با رعایت کلیه ضوابط مجاز به انتخاب محل هستند.

همچنین زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواهد شد.

بر اساس آئین‌نامه آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است. از همین رو با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، هیچ‌گونه تغییر در محل پذیرش پس از اعلام نتایج انجام نخواهد شد.

طبق اعلام مرکز سنجش‌آموزش پزشکی، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در هفته آخر آذرماه ۱۴۰۰ از طریق سایت این مرکز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز