خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران:

مدعیان حقوق بشر ما را از دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی محروم کرده بودند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۱۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تزریق بیش از یک و نیم میلیون واکسن در روز محقق نشد مگر با یگانگی همگی اقشار دولت و ملت در کنار هم و این حرکت بسیجی که شکل گرفت به عنوان یک نگین افتخار برای دولت سیزدهم رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «عبدالرضا پازوکی»، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست وزارت بهداشت به مناسبت تزریق ۱۰۰ میلیون دوز واکسن گفت: به عنوان عضوی از مجموعه بهداشت و درمان کشور فراموش نمی‌کنم ساعت‌ها و روزهای بسیاری تلخ دو سال گذشته را که شاهد بودیم. عزیزانمان متاسفانه با این بیماری جانشان را از دست دادند یا مشکلاتی عدیده‌ی دیگری از مشکلات ریوی تا ناتوانی جسمانی مختلف تا مدت‌ها سلامت این عزیزان تحت الشعاع قرار داده بود.

او افزود: علی رغم تبلیغاتی که بلندگوهای به اصطلاح حامیان حقوق بشر داشتند، شاهد بودیم که حتی ما را از حقوق اولیه که دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی است، تحریم کرده بودند. خداراشکر با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تذکرهای به جای ایشان مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و اتکا به درون، با ساخت واکسن‌های ما وقتی استکبار جهانی مشاهده کرد این توان در داخل ایجاد شده است، تحریم‌ها برداشته شد.

پازوکی گفت: حضور آقای رییسی به عنوان ریاست جمهور امید دوباره‌ای به مردن بخشید و با انتخاب شایسته عین اللهی که چهره شاخصی در جهاد دفاع مقدس بودند و دمیده شدن روح جهادی و بسیجی به وزارت بهداشت و حرکت جهادی که شروع شد شاهد بودیم یکی از افتخارات بزرگی که در تاریخ کشور ثبت خواهد شد رقم خورد. تزریق بیش از یک و نیم میلیون واکسن در روز محقق نشد مگر با یگانگی همگی اقشار دولت و ملت در کنار هم و این حرکت بسیجی که شکل گرفت به عنوان یک نگین افتخار برای دولت سیزدهم رقم خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز