خبرگزاری کار ایران

ضرورت داشتن کارت واکسیناسیون برای تردد در دانشگاه امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۴۸

با توجه به بهبود شرایط کرونا در کشور نسبت به ماه‌های گذشته و با توجه به واکسیناسیون عمومی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرط تردد در این دانشگاه را ارائه کارت واکسیناسیون دو دوز اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، از این پس، تردد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تنها با ارائه کارت واکسیناسیون دو دوز میسر است. در غیر اینصورت افراد باید تست منفی کرونا ارائه کنند. لذا، آن دسته از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه که هنوز واکسینه نشده‌اند، باید هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

با اعلام دانشگاه امیرکبیر، از این پس، جلسات رسمی در سطح دانشگاه به صورت حضوری برگزار شود و جلسات دفاع از پایان‌نامه، پیشنهاد رساله، رساله و… نیز به صورت حضوری است.

همچنین، دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌توانند جهت دریافت برنامه ارائه دروس عملی، گردهمایی در دانشکده، حضور برای تکمیل پرونده ثبت‌نام، دریافت کارت دانشجویی و… از دانشکده خود اطلاع کسب کنند.

با تاکید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آزمون‌های پایان نیمسال دانشجویان تحصیلات تکمیلی بطور حضوری برنامه‌ریزی شده است و در خصوص آزمون‌های کارشناسی متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلیه این تصمیمات دانشگاه صنعتی امیرکبیر ناظر به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا کشور است و انجام کلیه این فعالیت‌ها منوط بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز