خبرگزاری کار ایران

اختصاص پست سازمانی به نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی / ورود ۸۶۰ نفر نیرو به مجموعه منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۳۵

با پیگیری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از سازمان امور اداری و استخدامی، سر انجام نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به ساختار تشکیلاتی دست یافته و پست سازمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در توضیح بیشتر به مرکز اطلاع‌رسانی این سازمان گفت: در ۳۳ اداره کل منابع طبیعی استان‌ها ۲۸۳ پست حفاظتی با عناوین معاون اداره، کارشناس حفاظت و محافظ راننده ایجاد شده که از این پس نیروهای یگان حفاظت در این پست‌ها منصوب خواهند شد.

علی جعفری همچنین افزود: در ۲۶ اداره کل منابع طبیعی و در هر اداره کل به تعداد ۹ پست و در ۷ اداره کل منابع طبیعی که به لحاظ حفاظتی از حساسیت کمتری برخوردار هستند برای هر اداره کل ۷ پست سازمانی اختصاص داده شده است.

این مسئول امور اداری سازمان جنگل‌ها در ادامه اعلام کرد: در اصلاح ساختار تشکیلاتی سازمان عناوین پست‌هایی همچون؛ جنگلبان مسئول، جنگلبان، جنگلبان راننده، جایگزین پست‌های کاردانی جنگل و مرتع، کمک کارشناس و تکنسین جنگل و مرتع می‌شوند و در بخش‌ها نیز پست «سر جنگلبان» جایگزین پست مسئول منابع طبیعی و آبخیزداری می‌شود.

به گفته جعفری در مجموع این اقدامات، حدود ۲هزار پست واحدهای منابع طبیعی استان ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها به عناوین جدید تبدیل خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه این عناوین پست‌ها حدود سه دهه پیش از ساختار تشکیلاتی سازمان جنگل‌ها حذف شده است از احیای مجدد آن خبرداد و تصریح کرد: همکاران شاغل در این پست‌ها در آینده با رشته شغلی جدید جنگلبان و با شرح وظایف جدید انتصاب خواهند شد.

این مسئول امور اداری سازمان جنگل ها، اصلاح ساختار تشکیلاتی منابع طبیعی را حاصل پیگیری مداوم و جلسات کارشناسی و هماهنگی و همکاری مسئولین سازمان اداری و استخدامی و وزرارت جهاد کشاورزی نامبرده است

به گفته علی جعفری در حال حاضر در منابع طبیعی استان اصفهان و در ۲۴ شهرستان آن اصلاح عناوین جنگلبان در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی انجام شده و بتدریج در سایر استان‌ها نیز اجرایی می‌شود.

***

مدیر امور اداری سازمان جنگل‌ها در پاسخ به سوال خبرنگار ما که کار جذب نیروهای جدید منابع طبیعی به کجا رسیده است گفت: به زودی با آزمونی که اعلام می‌شود ۸۶۰ نفر نیرو وارد مجموعه منابع طبیعی کشور خواهند شد.

جعفری سر انجام خاطر نشان کرد: سهمیه جذب نیرو برای مجموعه منابع طبیعی در سال جاری از سازمان اداری و استخدامی گرفته شده و اعتبارات آن نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه تعیین شده است. این افراد با رشته‌های مختلف تخصصی و عمومی با هماهنگی ادارات کل منابع طبیعی استان و توزیع «رشته محل» وارد مجموعه منابع طبیعی می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز