خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین مرحله پویش مومنانه در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۶۵

ششمین مرحله پویش مومنانه صبح امروز با حضور حجت الاسلام ادیانی و سردار رحیمی در پلیس پایتخت بر گزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در ششمین مرحله پویش مومنانه با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است، بیان داشت: نیروی انتظامی در تهران بزرگ علاوه بر اینکه با عنایت خداوند متعال و تلاش های شبانه روزی خود، توانسته است نظم و امنیت و آرامش را در پایتخت ایجاد کند به شهادت و تایید نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در اجرای فرمان رهبر عزیزمان در بحث کمک های مومنانه رتبه اول را در کشور داریم.

وی افزود:امروز با تلاش ها و فراخوان های عقیدتی سیاسی فاتب که در سطوح و رده های مختلف انتظامی پایتخت داشته است ششمین مرحله کمک های مومنانه در پلیس پایتخت اجرا شد.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: در این مرحله بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه دیده شده است و در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

در این مراسم حجت السلام سید علیرضا ادیانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم همه توان و تلاش خود را بکار بسته است و در سال های اخیر عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده است، بیان داشت: رزمایش مومنانه بعد جدیدی در خدمت رسانی پلیس به مردم است که ششمین مرحله آن در پلیس پایتخت به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز