خبرگزاری کار ایران

انتصاب رئیس کمیته آموزش ستاد مبارزه با کرونای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۱۷

استاندار تهران در حکمی رئیس کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونای استان تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در حکمی سید محمد طباطبایی را به عنوان رئیس کمیته آموزش و اطلاع رسانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تهران منصوب کرد؛ متن حکم به این شرح است:
 
جناب آقای سید محمد طباطبایی
با سلام و احترام
 
نظر به تصمیمات اتخاذ شده و مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان " رئیس کمیته آموزش و اطلاع رسانی" ستاد استانی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا و برنامه عملیاتی طرح سردار شهید سلیمانی در بسیج مقابل با هم گیری کووید ۱۹ مبنی بر پیشگیری و واکسیناسیون عمومی در استان تهران منصوب می‌شوید.
 
مقتضی به منظور آگاهی اعضای محترم ترتیبی اتخاذ شود تا در جلسات هفتگی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گزارش عملکرد کمیته مذکور توسط جنابعالی ارائه گردد.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب کلیه متخصصین و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود جهت کنترل و مهار این بیماری و تأمین سلامت شهروندان محترم در این استان موفق و پیروز باشید.
 
محسن منصوری
استاندار و رئیس ستاد استانی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز