خبرگزاری کار ایران

ابلاغ «دستورالعمل اخذ شماره مستخدم برای نیروهای فاقد کد مستقیم و شناسه» به استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۸۷۱

«دستورالعمل اخذ شماره مستخدم برای نیروهای فاقد کد مستقیم و شناسه» از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع به ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، در اجرای بند دو ماده ۴ ضوابط اجرایی بودجه سال۱۴۰۰، پیرامون دریافت کد مستقیم وشناسه نیروهای رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین از طریق سامانه کارمند ایران، از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع «دستورالعمل اخذ شماره مستخدم برای نیروهای فاقد کد مستقیم و شناسه» به ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل مدیران استانی موظف به ورود اطلاعات افراد فاقد شماره مستخدم و شناسه از طریق سامانه estekhdam. karmandiran. ir تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ می‌باشند.

در این دستورالعمل؛ مستندات مورد نیاز به تفکیک جهت دریافت شماره مستخدم وشناسه در سامانه مذکور به شرح ذیل اعلام شده است:

الف: نیروهای متعهد خدمت دانشگاه فرهنگیان وشهید رجایی

ب: مستخدمین آزمون‌های فراگیر استخدامی (ماده ۲۸)

ج: نیروهای حق التدریس، مربیان پیش دبستانی، آموزشیاران نهضت سواد آموزی که براساس قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی وآموزشیاران نهضت سواد آموزی مصوب ۱۵ مهرماه ۸۸ استخدام شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز