خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

حذف جریمه تردد خودروهایی که بعد از لغو ممنوعیت اعمال قانون شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۱۲

فرمانده ناجا گفت: کسانی که بعد از لغو ممنوعیت تردد شبانه اعمال قانون شدند، جریمه آنها حذف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا صبح امروز در حاشیه رزمایش طرح زمستانی ۱۴۰۰ پلیس راهور ناجا که در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس از امروز شروع و تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت، گفت: دستگاه‌های متولی آمادگی کامل برای اجرای این طرح را دارند.

وی ادامه داد: در طرح زمستانه پلیس در نقاط حادثه خیز و گردنه‌های برف‌گیر حضور خواهد داشت.همچنین امیدواریم با استفاده از تجهیزات به روز و همکاری مردم شاهد کمترین تصادفات و خسارت‌ها باشیم.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات و ارتقای الکترونیکی توانسته خدمات بیشتری ارائه دهد و امیدواریم در ماه‌های پیش رو شاهد کمترین تصادفات باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به‌ بیانات رهبری گفت: امیدوارم نخبگان علمی در این حوزه به پلیس کمک کنند و جلسات خوبی در این حوزه برگزار شده است.

سردار اشتری با اشاره به دیدار با رییس مجلس گفت: در این دیدار در خصوص قوانینی که نیاز به اصلاح دارد صحبت شد، همچنین در خصوص بودجه صحبت شد و قول‌هایی برای کمک دادند.

وی در خصوص جریمه برخی رانندگان پس از لغو طرح تردد شبانه گفت: اگر پس از لغو محدودیت تردد شبانه، کسانی جریمه شدند، جریمه آنها حذف خواهد شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز