خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق پمپ آب در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۱۷۱

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خبر داد که ۲ شهروند را با قمه مجروح کرده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" گفت: در تاریخ ۲۷ آبان ماه یک فقره درگیری و سرقت پمپ آب در خیابان گیشا به کلانتری ۱۳۷ نصر گزارش شد.

وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر به محل مذکور اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد سارق حرفه ای پس از سرقت پمپ آب از یک ساختمان در غرب تهران برای فروش اموال مسروقه به فروشگاهی در خیابان گیشا مراجعه کرده که در آنجا توسط مالباختگان شناسایی می شود که پس از وقوع درگیری ۲ نفر را با قمه از ناحیه صورت مجروح کرده و بلافاصله متواری شده است‌.

وی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر پس از دریافت این اطلاعات تجسس های اولیه را آغاز و دقایقی بعد با اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی سارق حرفه ای را بعداز ظهر همان روز  در خیابان گیشا هنگام فرار با موتورسیکلت دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد متهم ۳۴ ساله دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و شرارت بوده و همچنین موتورسیکلت کشف شده از وی مسروقه بوده و چندی قبل در جنوب تهران به سرقت رفته است.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و درگیری با سلاح سرد در غرب تهران اعتراف کرد.

موقوفه ای در پایان با بیان اینکه حال عمومی مصدومان این حادثه در بیمارستان مساعد گزارش شده است خاطرنشان کرد: پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز