خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۰۳۳

استاندار تهران در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره خدادادی ملتی است که دشمنان آن همیشه در این اندیشه بوده اند که آن را نابود و یا بی اثر کنند. ملتی که بار سنگین تحقق آرمان های مقدس نوین اسلامی را بر شانه های سترگ خود احساس می کند و امیدوارانه به سمت قله های رفیع خود در حال حرکت است.
 
بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل(ع) و مظهر اقتدار ملی و تجلی تمام عیاری است از مجاهدت، اخلاص، صبر و بصیرت.
 
اینک و در آوردگاه تمام عیار حق و باطل، در طلیعه سال های نخستین گام دوم انقلاب اسلامی، بسیج در تمامی عرصه های مختلف کشور از فعالیت های علمی و فن آوری های نوین تا خدمات اجتماعی، از حضور در میدان های فرهنگی تا مجاهدت های طاقت فرسا، حضور فعالانه و اصولی و برنامه ریزی شده خود را به اثبات رسانده و با ایمان و عزم و احساس مسئولیت به گره گشایی از مسائل و مشکلات می پردازد.
 
از این روی بسیج، به حق موفق ترین و مردمی ترن نیروی مقاومت جهانی است که در آن پاک ترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت جمع شده اند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بلاخص سردار شهد سلیمانی عزیز، هفته بسیج را به همه بسیجیان گرانقدر تبرک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با بهره مندی از ظرفیت بی انتهای این نعمت عظیم، شاهد پیشرفت و سربلندی روز افزون میهن اسلامی باشیم.
 
محسن منصوری
استاندار تهران
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز