خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰۰۰ الکتروموتور تقلبی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۴۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند تقلب در زمینه الکترو موتورهای صنعتی خبر داد و گفت تاکنون بیش از هزار دستگاه الکتروموتور تقلبی کشف شده که کارشناسان ارزش تقریبی آن را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ علی ولیپوری گودرزی توضیح داد: طی اطلاع از اینکه باندی از کاسبان بازار سعدی در زمینه قاچاق کلان الکترو موتورهای صنعتی فعالیت دارند، مأموران این پلیس طی ۳ عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای نامحسوس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به انبار، فروشگاه بزرگ و کارگاه غیر مجاز تولید پلاکت‌های تقلبی مراجعه کردند که موفق به کشف بیش از هزار عدد انواع الکترو موتورهای صنعتی، ابزار آلات و ادوات جرم شدند.

وی بیان کرد: شیوه و شگرد فعالیت آن‌ها بدین صورت بوده که الکترو موتورهای صنعتی چینی قاچاق یا استوک و مستعمل را تهیه و با تعویض پلاکت فنی غیر اصیل و رنگ‌آمیزی جدید به نام برندهای مطرح کشورهای اروپایی اقدام به فروش آن‌ها می‌کردند. سود حاصل از این شگرد به حدی بوده است که این افراد که در ۵ سال گذشته به عنوان کارگر در بازار سعدی فعال بوده‌اند، اکنون از سرمایه‌داران مطرح این حوزه هستند.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات تکمیلی در مورد این باند با هماهنگی دادسرای جرائم اقتصادی ادامه دارد. ا

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را بیش از ۳۰۰ میلیارد برآورد کرده‌اند، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و تقلبی و یا احتکار، با ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به شماره ۶۶۷۴۷۳۴۳-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز