خبرگزاری کار ایران

افتتاح پایگاه بسیج شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران/ اجرای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مجموعه دریاچه چیتگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۰۶

پایگاه مقاومت بسیج شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران طی مراسمی با حضور فریدون رضوی‌ کیا، مدیر‌‌عامل و ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه‌‌ریزی سازمان بسیج شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، فریدون رضوی کیا، مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت بسیج و بسیجیان در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به کارکرد بسیج به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: تشکیل پایگاه بسیج در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس که در هفته میزبان حدود بیست هزار نفر از شهروندان عزیز تهرانی و گردشگران شهری است، یک ضرورت است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با تشکیل پایگاه بسیج در شرکت عمرانی کارکنان از ظرفیت معنوی یادمان شهدای دریاچه شهدای خلیج فارس در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت استفاده شود.

رضوی کیا با اشاره به جایگاه حجاب و عفاف در آموزه‌های اسلامی بیان کرد: بسیج شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران باید در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مجموعه دریاچه حضور موثری داشته باشد.

مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران به نقش موثر بسیج در برنامه های ملی، نظیر ریشه کنی فلج اطفال و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال نیروهای بسیج با کمک وزارت بهداشت و در یک روز ٩ میلیون کودک زیر پنج سال را واکسینه کردند که در آن زمان با وجود درگیری کشورهای همسایه با بیماری فلج اطفال، گام بزرگی در راه اعتلای سطح سلامت جامعه ایرانی برداشته شد و طی چند سال به ریشه کن کامل بیماری فلج اطفال انجامید.

وی با اشاره به دستور رهبر فرزانه انقلاب در خصوص همکاری بسیج و سپاه در کنترل بیماری کرونا افزود: با حضور بسیج در روند واکسیناسیون عمومی در قالب طرح شهید سلیمانی جمع کثیری از هموطنان عزیزمان در برابر این ویروس منحوس واکسینه شدند که رکورد واکسیناسیون در یک روز به نام ایران اسلامی ثبت شد.

در ادامه این جلسه، ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی سازمان بسیج شهرداری تهران نیز با تشکر از روحیه ولایی و ارزشی مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان، وجود پیکر مطهر دو تن از شهیدان گمنام در جزیره تنب کوچک دریاچه شهدای خلیج فارس را زینت بخش دریاچه و مایه خیر و برکت برای شرکت و اهالی منطقه دانست و گفت: بسیج شرکت عمرانی کارکنان برای تقویت خدمت رسانی به مردم بازوی خوبی برای مدیران به شمار می‌رود که باید از ظرفیت آن استفاده موثر کرد.

میرزایی از آمادگی کامل سازمان بسیج شهرداری تهران برای کمک در حوزه های مختلف فرهنگی- اجتماعی به مجموعه شرکت عمرانی کارکنان و دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.

در پایان این مراسم محمد محمدی کردیانی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران معرفی و دفتر پایگاه با حضور معاونان و مدیران مجموعه افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز