خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

فعالیت مجاهدانه و انقلابی نصب العین فرمانداران باشد/ باید مردم را دخیل در مدیریت بدانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۳۶

استاندار تهران گفت: حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت های فرمانداران استان باشد و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد اظهار داشت: تقارن معارفه فرماندار جدید شهرستان ملارد را با سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم را به فال نیک‌ می گیریم.
 
وی ادامه داد: معتقد به بکارگیری مدیران بومی هستیم به این دلیل که  تجربه ثابت کرده که این جنس مدیران پرتلاش تر و دلسوزتر از مدیران غیربومی هستند.
 
استاندار تهران عنوان کرد: توقع از فرماندار جدید ملارد این است که هنگام تحویل فرمانداری به نفر بعدی ۵ جوان گام دومی و انقلابی و آماده برای تصدی فرمانداری تحویل دهد.
 
منصوری سپس گفت: باید مردم را وارد و دخیل در مدیریت بدانیم و در بحث مدیریت کرونا چقدر گروه های جهادی بودند که در این راه گره گشایی کردند و اساسا باید مراقب باشیم که مردم زیر دست و پای بروکراسی له نشوند و در این مواقع کار جهادی گره گشاست.
 
وی با بیان اینکه حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت های فرمانداران استان باشد، خاطرنشان کرد: فرمانداران استان باید صادقانه با مردم گفتگو و مشکلات را بیان کنند و مردم حتما حرف صحیح را می پذیرند و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز