خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کاهش ۱۴ درصدی سرقت در منطقه شهرستان ری نسبت به سال قبل/ دستگیری کلاهبردار رسید ساز

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری کلاهبردار رسیدساز گفت: در حال حاضر در شهرستان ری با اقداماتی که انجام شده است و اجرای طرح های عملیاتی و پیشگیرانه ۱۴ درصد کاهش وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل داریم.

سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اجرای طرح های انتظامی مختلف در شهرستان ری گفت: طرح های مختلف انتظامی در شهرستان ری توسط رده های تخصصی پلیس انجام می شود از جمله این طرح ها، طرح کاشف ۴ است که همکاران من در فرماندهی انتظامی شهرستان ری بعد از یک ماه کار اطلاعاتی و فنی با محوریت برخورد با سارقان منزل موفق شده اند ۱۲۱ سارق منزل را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: همچنین با شناسایی این سارقان ۸ باند متلاشی شده است. تعداد زیادی از این افراد دستگیر شده سابقه دار هستند و همچنین شاکیان زیادی دارند، این افراد با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری تاکید کرد: در حال حاضر در شهرستان ری با اقداماتی که انجام شده است و طرح های عملیاتی و پیشگیرانه ۱۴ درصد کاهش وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل داریم. 

سرهنگ جلیلیان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شهرستان ری یک منطقه مهاجرپذیر است اقدامات پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم چیست، گفت: حضور بی رویه اتباع در منطقه ری قطعا مشکلاتی را به همراه دارد اما از آنجا که منطقه تحت کنترل و رصد اطلاعاتی همکاران من در سایر رده های تخصصی پلیس قرار دارد تا این لحظه مشکل خاصی متوجه شهروندان و هموطنان نبوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از دستگیری کلاهبرداری که با رسید ساز جعلی در دولت آباد از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد و گفت: در پی مراجعه شخصی به کلانتری ۱۶۷ دولت آباد مبنی بر کلاهبرداری با رسید ساز جعلی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و در اختیار تیمی از ماموران قرار گرفت.

وی ابراز داشت: شاکی اظهار کرد، گوشی خود را برای فروش در سایت دیوار آگهی کرده و فردی جوان برای خرید مراجعه و وجه معامله  را از  طریق گوشی تلفن همراهش انتقال داد و پس از نشان دادن رسید انتقال ، کالا را از من تحویل گرفت. پس واریز نشدن وجه به حساب بانکی ام ، متوجه شدم رسید مشاهده شده جعلی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: شناسایی و دستگیری متهم در دستورکار عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۷ دولت آباد قرار گرفت وبا اقدامات پلیسی متهم مورد نظر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ جلیلیان در ادامه با بیان اینکه گوشی مورد ادعای شاکی از متهم کشف شد ادامه داد : متهم پس از انتقال به کلانتری  به ۲ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اقرار  کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده ۱۴۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت : متهم پس از پایان تحقیقات و تکمیل  پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز