خبرگزاری کار ایران

کاشانی:

ادامه حاشیه‌های گزارش معاون شهردار در صحن شورا/ مسأله با حضور چمران و زاکانی حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۴۷۹

عضو شورای شهر تهران نسبت به حاشیه های ایجاد شده در جلسه گذشته شورای شهر با حضور معاون فنی و عمرانی واکنش داد و خواستار حل مسأله با حضور شهردار تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی در جریان جلسه بیست و دوم شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به حاشیه های ارائه گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در جلسه گذشته و هنگام ارائه گزارش آقای شعبانی سوتفاهماتی پیش آمد که این مباحثه‌ها طبیعی است و پیش می‌آید که باید همینجا تمام می‌شد و برطرف می‌شد.

او ادامه داد: هم شورا شأن دارد و هم دوستان ما در صف شأن دارند و همه به این بلوغ رسیدیم که شأن همدیگر را رعایت کنیم. اما متاسفانه این اقدام کش پیدا کرده و به فضای مجازی رسیده است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: نمی‌خواهم به این مطلب بپردازم و حدس من این است که این قبیل مباحثات پیش می‌آید و چیز خاصی نیست، اما انتشار در فضای مجازی باید قابل کنترل شود. لذا خواهش می کنم وقت شریف مردم تهران و جایگاهی که شورا دارد اجازه نمی دهد که مجددا در صحن به این مسأله بپردازیم.

او ادامه داد: از شما به عنوان رئیس شورای و آقای سروری خواهش می‌کنم که این موضوع را طی جلسه‌ای با آقای زاکانی و معاون فنی و عمرانی حل کنید و هرکس جایگاه خود را ببیند و این موضوع دیگر تکرار نشود.‌ چرا که ما یک مأموریت داریم و آن نوکری مردم است و اگر وقت مردم را به بطالت بگذارنیم و می‌خواهم حرمت افراد حفظ شود تا بتوانیم با آرامش چیزی که قسم خوردیم را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز