خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مطالبه تهرانی‌ها رفع ابرچالش‌‌های ترافیک و آلودگی هواست/ پرداختن به قرارگاه اجتماعی نباید موجب کمرنگ شدن خواسته‌های اصلی مردم شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۹۳۶

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: پرداختن به مساله قرارگاه اجتماعی موضوع مهمی است، اما نباید پرداختن به آن موجب کمرنگ‌ شدن موضوعات مهم دیگر در حوزه عمرانی، ترافیکی و دیگر چالش‌ها شود.

«جعفر بندی‌شربیانی» عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که فعالیت شهرداری با محوریت قرارگاه اجتماعی با جدیت توسط شهردار دنبال می‌شود، در حالی که مساله و اولویت اول تهرانی‌ها آلودگی هوا، ترافیک و حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: ابتدا به دلیل ترافیکی که در روزهای گذشته در شهر تهران رخ داده از مردم شریف تهران عذرخواهی می‌کنم، شاید ابرچالش‌های مردم تهران که از مسئولان همیشه مطالبه حل آن را داشتند بحث ترافیک و آلودگی هوا بوده است. اینها اولویت ما هم در شورای شهر نیز هستند و حتما این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد. 

شربیانی با بیان اینکه باید در کمیسیون‌های شورا درباره این مسائل راهکار ارائه شود، اظهار کرد: در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه نیز باید راه حل‌هایی را در نظر بگیریم تا این اتفاق رخ دهد و خیال مردم تهران قدری از این مشکلات آسوده خاطر شود. 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اضافه کرد: اما موضوعات شهر تهران باید همه با هم دیده شوند و ضمن اولویت‌بندی دقیق به همه مسائل پرداخته شود. 

او درباره قراراگاه اجتماعی گفت: قرارگاه اجتماعی قبلا و در دوره‌های مختلف نیز بوده و به آسیب‌های اجتماعی پرداخته شده است و ما هم معتقدیم آن نیز موضوع مهمی است، اما نباید پرداختن به آن موضوعات ناشی از این شود که موضوعات مهم دیگر در حوزه عمرانی، ترافیکی و دیگر چالش‌ها کمرنگ شود. 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه اقدامات شهرداری را در حوزه حمل و نقل در مقایسه با حوزه فرهنگی و اجتماعی چطور مقایسه می‌کنید؟ اظهار کرد: به نظر من شهرداری تمام تلاش خود را در همه حوزها می‌کند. 

شربیانی در واکنش به اینکه که چرا شهر تهران همیشه در شرایط بارانی با اخلال در سیستم حمل و نقل عمومی روبرو می‌شود، گفت: این یک مشکل قدیمی در شهر تهران است که بخشی از آن به زیرساخت‌ها بر می‌گردد و در این دوره نیز که در شروع آن قرار داریم باید تلاش کنیم تا بخشی از این آمادگی را در شهرداری تهران ایجاد کنیم. 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره راهکارهای این تلاش گفت: اقدام به موقع دستگاه‌های ذی ربط، در بحث آبگرفتگی، باید معابر عبوری به صورت دوره‌ای و ثابت لایروبی شوند. البته این دست مسائلی است که از گذشته نیز بوده و چیز جدیدی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز