خبرگزاری کار ایران

واکنش چمران به واگذاری دو رام قطار متروی تهران به قم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۰۶

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره وعده شهردار به شورای شهر قم مبنی بر واگذاری دو رام قطار مترو به شبکه حمل و نقل قم ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی چمران در حاشیه بیست و یکمین جلسه شورای تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره واگذاری دو رام قطار مترو تهران  به شهر قم اظهار کرد: هنوز خبر صحیح ندارم و هنوز هم فرصت نشد سوال بپرسم چون باید مقدمات آن فراهم شود و هنوز اطلاع صحیح از آن ندارم.

او در پاسخ به اینکه آیا از نظر قانونی این اقدام صحیح است یا خیر، گفت: باید یکسری اجازه‌ها را گرفت و بعد اقدام کرد.

چمران همچنین درباره جزئیات جلسه هم اندیشی گفت: در ارتباط با مسائل چند روز پیش و تلاش‌های شهرداری در رفع آبگرفتگی‌ها و کارهای خوبی که کردند توضیحات مفصلی دادند و خواستم چند دقیقه درباره آن در صحن نیز توضیح دهند.

رئیس شورای شهر تهران درباره ترافیک این روزهای تهران گفت: برای ترافیک همیشه تصمیم می گیریم ترافیک نباید باشد اما ترافیک همیشه هست. دیشب با وزیر کشور جلسه ای در این زمینه داشتیم و با استاندار و دیگران نیز جلسه برگزار کردیم. فردا ۱۱۰ دستگاه اتوبوس وارد می شود و اگر بتوانیم مترو را نیز تقویت کنیم می توان خیلی کم امیدوار بود.

او درباره ورود دولت به مسأله تقویت ناوگان حمل و نقل گفت: دولت تصمیم گرفته کمک کند اما شرایط دولت را می دانید، فرمول هایی را پیش بینی کردیم که وقتی تصویب شد آنرا عملیاتی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز